tirsdag 10. juni 2008

Gradering

oh yeah :D
endelig kom jeg på et litt høyerer nivå... men det var både ulempe og fordeler.
først av alt må jeg Gratulere alle som gikk opp :) (det var alle som var med)
En spesiell gratulasjon til Trine (oransje), Morten (gult) og Lone (grønn)
var utrolig koselig at alle klarte det.

Jeg, morten og glenn var utrolig heldige som hadde gradering på 3 stykker, så vi fikk lange pauser. Det gjorde hele opplegget mye enklere og man fikk fort tilbake pusten.

Fikk som kommentar av Alf, at meg surret litt på teknikkene for jeg gjorde det altfor fort. med andre ord så må jeg bare øve på å presisere :(

Det var en fryd å kunne komme til gult, men ved tanke på at alle våre "gulinger" stikker så endret humøret seg en del. Blandt annet forsvinner Trine, legen, tom og han uhm... "vaktmester".

Får bare håpe i fremtiden så får vi trent sammen.

en siste takk til Trine... hvorfor det? Nei nå kan du lure :D
Takker... hvis du leser innlegget :)

Ingen kommentarer: